Alta è nova impresa di tecnulugia

10+ Anni di Esperienza di Fabbricazione

page_head_bg

L'Ingenieru Stava Installendu È Mettendu In Serviziu Generatori D'ossigenu In Ungheria

L'invitatu da l'Ungheria hà invitatu Yu BinBin-l'ingegnere generale di HangZhou BoXiang Gas Equipment CO., LTD per aiutà cù u nostru prugettu di Ingegneria Meccanica, Università Szent Istvan da u 10, DIC-31, DIC.2019.

L'invitatu hà compru un inseme di apparecchiature di produzzione d'ossigenu, inclouded u generatore d'ossigenu psa, compressore d'aria, booster d'ossigenu è pezzi di ricambio nemicu 2 anni.

U nostru ingegneru hà passatu 4 ghjorni in Ungheria, dopu à l'installazione qualificata è u debugging, e duie parti anu iniziatu a cooperazione per u prossimu prughjettu di generatore di azotu liquidu.

I prudutti Boxiang piglianu aria cumpressa cum'è materia prima è purificanu, separanu è estraggenu l'aria attraversu u prucessu automaticu.

A cumpagnia hà trè serie di apparecchiature di purificazione di l'aria cumpressa, apparecchiature di separazione d'aria di adsorbimentu à pressione swing PSA PSA, dispositivi di purificazione di azotu è ossigenu, un totale di più di 200 specifiche è mudelli.

I prudutti di a sucietà, cù "boxiang" cum'è marca registrata, sò largamente aduprati in carbone metallurgicu, elettronica di putenza, petrolchimica, medicina biologica, pneumatici è gomme, tessili è fibre chimiche, depositu di granu, preservazione di l'alimentu è altre industrie. I prudutti ghjucanu un rolu in parechji prughjetti naziunali chjave.

A cumpagnia piglia i bisogni di l'utilizatori cum'è puntu d'appellu, u sviluppu di a sucietà cum'è scopu, è a soddisfazione di l'utenti cum'è standard.

U scopu di a cumpagnia hè: "à a qualità per a sopravvivenza, orientata à u mercatu, à a scienza è a tecnulugia per u sviluppu, à a gestione per creà benefici, à u serviziu per guadagnà credibilità".

Impegnassi in a qualità, u serviziu, a gestione, a scienza è a tecnulugia è altri aspetti di e norme internaziunali.

Cù i prudutti "boxiang", creanu effetti per l'utilizatori, accumulanu ricchezza per a sucietà è creanu un futuru megliu.

news-7
news-8

Tempu di posta: 17-09-21