Alta è nova impresa di tecnulugia

10+ Anni di Esperienza di Fabbricazione

page_head_bg

U cliente portughese hà fattu una visita di ritornu

Un cliente portoghese chì hà compru u generatore d'ossigenu hà pagatu una visita di ritornu è hà fattu scambii tecnichi nantu à u generatore d'ossigenu. Simu stati Cumunicati cù a squadra tecnica nantu à a tecnulugia di u generatore d'ossigenu PSA, è avemu acquistatu u generatore d'ossigenu di tippu scatula: generatore d'ossigenu 30NM3 / h. U dipartimentu di vendita hà guidatu i clienti VIP di a cumpagnia à visità Longmen Ancient Town.

Caratteristiche di a Funzione Attrezzatura Ossigenu BoXiang Breve Introduzione

(1 characteristics Caratteristiche tecniche di u generatore d'ossigenu di u sistema BX0

◆ Caratteristiche di l'attrezzatura

◎ installazione faciule

A struttura di l'attrezzatura hè compatta, tutta l'installazione di skid, copre una zona di piccula, senza custruzzioni di infrastrutture, menu investimenti.

◎ Pruduzione efficiente

Cummincià è ferma cunvenienti, iniziu rapidu, pruduzzione rapida di gas.

◎ Risparmiu energeticu è prutezzione di l'ambiente

Aspettu squisitu, bassu rumore, micca inquinamentu, forti prestazioni sismiche.

◎ I cumpunenti di alta qualità funzionanu in modu stabile è affidabile

U prucessu hè simplice, prudutti maturi, a separazione di adsorbimentu hè realizata à temperatura ambiente;

E valvole pneumatiche, e valvole di pilotu di solenoidi è altre parti chjave sò impurtati cumpunenti originali, da Siemens PLC PLC per compie u cuntrollu di u tempu, riduce l'usura di a valvula, prolungà a vita di serviziu di l'attrezzatura.

A vita di serviziu hè più di un milione di volte, operazione affidabile, velocità di commutazione rapida, bassa percentuale di fallimentu, manutenzione conveniente, low cost.

I metudi attuali di fornitura di ossigenu nantu à u mercatu sò principalmente ossigenu liquidu, ossigenu in bottiglia, pruduzzione d'ossigenu in situ (pruduzzione d'ossigenu PSA) integrati trè metudi di fornimentu d'ossigenu, cù l'aria cum'è materia prima, picculu cunsumu energeticu, low cost operativu: solu compressore d'aria è cunsumazione di energia elettrica di a macchina fredda è secca;

Ancu se l'investimentu unicu tempu hè grande, u costu di l'operazione hè più bassu è u listessu cunsumu di gas pò esse risparmiatu ogni annu per recuperà tuttu l'investimentu in attrezzature in un annu è mezu.

news-3
news-4

Tempu di posta: 17-09-21